برای آن "لحظات جادویی - Classified Ad

 
 

(بازگشت به ریشه های هستی شناختی)
داده ها: image/gif؛ base64، R0lGODlhAQABAIAAAAAAAP /// yH5BAEAAAAALAAAAABAAEAAAIBRAA7
                    برای آن "لحظات جادویی"
          https://youtu.be/bacBKKgc4Uo؟t=11
درست همانطور که زمان در "این لحظه جادویی" معلق به نظر می رسد: ممکن است تمرکز شناختی ما در آن لحظه متابولیسم ما را همزمان با سیناپس های عصبی نسبت به سیناپسهای عضلانی تغییر دهد. آن را معادل رفتن از فرمت آنالوگ به دیجیتال در نظر بگیرید. بنابراین ، من حدس می زنم ، این امکان وجود دارد ، زیرا افزایش فعالیت های عاطفی-عصبی و بازتابی ما "از کارکرد عضلانی به استفاده عصبی برای اهداف آن" تغییر می کند. این اهداف از بینش های متعالی است که ما برای خود در لحظه تجربه می کنیم.

من آن تعالی بصیرتی را در لحظه با چیزی که یک جنین از لحاظ هستی شناختی در رشد خود در تعالی فیزیکی خود از تخمک بارور به موجود پس از زایمان تجربه می کند ، مرتبط می کنم. آنچه در پاراگراف قبل رخ داد زمانی است که موجود به آن مرحله از رشد رسیده است که در "بلوغ عاطفی" خود مختار است و خودمختاری آن یک اختیار آزاد واقعی از گزینه های فعال برای خود است. در این مرحله دیگر اساساً به وابستگی فیزیکی خود به سینتیک یا هرگونه سینتیک دیگر (تکنولوژیکی) برای نیازهای اصلی خود برای تغذیه اولیه فیزیولوژیکی متکی نیست ، بلکه متکی به راه حل های کوتاه بینش شناختی است.

این گزیده به این گمانه زنی که من پیشنهاد می کنم اشاره ای می کند:

افزایش سن با کاهش تدریجی هموستاز همراه است و اغلب منجر به بر هم خوردن تعادل فیزیولوژیکی بین میکروب های میزبان و همزمانی می شود که در نهایت منجر به دیس بیوز و از بین رفتن میزبان می شود. به طور کلی ، تنوع بالای میکروبی با سلامت و جوانی همراه است ، در حالی که تنوع میکروبی کم فردی و تنوع میکروبی بین فردی بزرگتر با افزایش سن و وضعیت بیماری همراه است. گونه های مختلف مجهز به جوامع میکروبی همزیستی ، همزیستی و بیماری زای مخصوص گونه ها هستند. این که چگونه و اینکه آیا کنسرسیوم های میزبان-میکروبیوتای خاص با فیزیولوژی میزبان برای اطمینان از هموستاز و ارتقاء تناسب اندام تکامل یافته است ، یک س openال باز است. در این مقاله ، ما پیشنهاد می کنیم که تکامل سازگاری های ایمنی ویژه مهره داران ممکن است باعث ایجاد جوامع میکروبی بسیار متنوع و قابل مقایسه با گونه ها شده باشد. ما در مورد چگونگی حفظ مکانیسم های نظارت بر ایمنی سالم ، که به تبعیض بین باکتری های قابل مقایسه و بیماری زا اجازه می دهد ، در طول پیری شکست می خورد و منجر به بروز بیماریهای شناخته شده مرتبط با پیری می شود. ما در مورد چگونگی تعاملات میزبان و میکروبیوتا در حفظ هموستاز با وجود اختلالات خارجی ، اما همچنین نحوه تأثیر آنها بر طیف وسیعی از فنوتیپ های مربوط به پیری مربوط به میزبان ، بحث می کنیم.

وقتی موجود به این نقطه رسید [و برای بحث من آنچه را که به عنوان بحران میانسالی در دهه 40 شناخته می شود پیشنهاد می کنم] ، موجودی بیشتر بازتابی را نسبت به سینتیک ملموس انتخاب کرده است. با این کار ، انرژی ناشی از سایش و پارگی ناشی از استرس فعالیت جنبشی بر روی سیستم های بدن شروع به کاهش می کند. هنگامی که با تنظیمات مربوط به کاهش "خوردن جنبشی" مواد محسوس و نامشهود که بی ربط هستند یا به طور عینی به عنوان عملکرد نامناسب عملکرد مطلوب عملکرد جسمی و روحی آنها شناخته می شود ، انجام شود ، کاهش انرژی به دو بخش سود می رساند. افزایش هوشیاری و همچنین کاهش ساییدگی فیزیکی سایر سیستم های اندامی.

همانطور که در آن زمان "لحظه های گرانبها" ایستاده اید ، روند پیری شما نسبت به سنین همزمان کاهش می یابد. شما ظاهر مشابهی را در مورد زنان سیاه پوست دارید ، که به دلیل شرایط اجتماعی-به طور مشابه در فعالیتهای دلپذیرتری که باعث سایش و پارگی به عنوان قطعات ضد سفید او می شد شرکت نکرده بودند. [امروزه با فرهنگ سازی مشترک دو نسل گذشته از همه نژادها و طبقات در فعالیتهای غیرقابل قبول بیشتر متمایز نیست].

("Anywhoo"!) کاهش عملکردهای جنبشی به میزان حداقلی کمتر از فرآیندهای بازتابی متمرکزتر ، ظاهر و افزایش نشاط وضعیت جوانی را ایجاد می کند.

Comments

Popular posts from this blog

As an aggregator of the sensory triggers of a karmic consequence

Unconscious projections of our soul